Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
InaktuellJag har inte blivit unbanad från dc när jag fick godkänd överklagan av 320 (frankho)
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/
Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652
Vad är din discord tagg? itesh762
Vem var det som bannade dig? Han heter Valentino1
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var vid piren och snacka med några sen kom det en person och hetsa och sen körde jag efter honom och då började han köra in i min bil och då körde jag över honom
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad....
Tjena @Gustav Yarre kommer att tagga @Exritez@LUDDE i denna tråden så kommer någon av dem att kika närmare på detta. För snabbare hantering skulle jag rekommendera att du kontaktar någon av dem i pm!
Tjena, Du är inte unbannad på dc då du inte haft med det i din bann överklagan utan du får skriva en permanent överklagan där du får överklaga din dc bann
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.