Nekad jag har 46/5 kromosomer | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198858216637/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? smiley1#5052

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är arab från irak, han är 19 år gammal och heter ahmed ahmedson men kallas för yungboy mellan grabbarna, han började med små jobb åt dom äldre för senare gå till att sälja droger själv för att
få hem mat till bordet och till hans lillebror, han blev sedan känslokall efter flera av hans vänner blev skjutna och dog, en dag planerade han och hans 2 närmaste vänner att göra rån mot en guldbutik,
dom planerar dehär länge och det tar dom cirka 2 veckor att fixa en Audi RS bil som flyktbil och 3 st kalashnikovs med skottsäkra västar, natten innan rånet sitter han i sin soffa med grabbarna
och fyller 3 olika magasin för och vara specefik, dom kör in bilen bakom guldbutiken och springer in och tömmer butiken på all guld, dom åker sedan iväg med bilen innan polisen har skickat en helikopter,
efter rånet sitter dom och räknar summorna dom fick med sig och samtidigt hör ahmed polis sirener utanför och hinner inte springa iväg, han torska på sitt brott och fick sitta inne 4 år, när han väl
kommer ut bestämmer han sig o leva på musik istället för brott, han släpper en låt som blev en hit och därifrån blev han artist och bilda en crew, han släppte hits efter hits till en dag han
släppte en låt där han dissar en död meddlem hos ett annat gäng, sedan efter den låten blev det en konflikt mellan hans gäng och deras gäng, kort senare blev hans lillebror skjuten och det var då
han vaknade och insåg att han lever en farlig livstil, han får beskedd att hans lillebror hade avlidit på sjukhuset, genom den perioden var han väldigt deppig och vill fixa till sin livstil
då han bestämde sig att flytta till staden unive och få ett normalt jobb och hålla sig borta från all kriminalitet, nu lever han ett normalt liv i unive där han har ett jobb som postnord och hoppas på att få stanna här

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem här för jag tycker att unive är en bra server med seriöst rp, jag kommer va väldigt aktiv här och bidra med många seriösa scenarios för jag tycker det är roligt och rpa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en stor server med mycket liv och mycket seriöst rp

Hur hittade du Unive? min vän tipsade om denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så roligt som möjligt och rpa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra med seriöst rpande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag va aktiv i en annan server men jag märkte att den inte hade så bra rp så jag valde och lämna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka