Nekad jag har 46/5 kromosomer | Ban överklagan (Preddan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198858216637/

Ditt Hex-ID: 11000013585a4bd

Vad är din discord tagg? smiley1#5052

Vem var det som bannade dig? Limpish

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 7 timmar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit avstängd för: RDM, Halv ooc ~Limpish. Återstår: 4 dagar 7 timmar 32 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/men jag rdmade inte eller pratade ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej jag hade ju inte snackat så eller rdm så jag vet ej men jag tror kanske för jag råkade köra för snabbt ner för ett berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget jag bara åkte limbo sil och jappade med min gus (på min andra karaktär där jag är pojke) vid mitt hus och var vid the palace och strippade på min andra karaktär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var fel för jag gjorde inte något

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad för jag prata halv ooc för jag råka säga viken muskel och sen sparka jag på en bil för dom sa att vi skulle ta sönder den och sen flytta den för det stod där man tar ut bilar. Och sen blev jag bannad en när en luften mig och sen skrev den då /me kastar ner på marken och då slåg jag då han där efter och så fick jag ban. Och hur jag lärde mig det det var att jag sökte till medborgare och då läste jag på alla regler jätte noga och sen kunde jag alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte göra ner från ett berg i hasstig heten 100km

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka