Accepterad Jag gillar dumle | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag gillar dumle

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869106671

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? Ankan#4974

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en grabb som kommer från sverige i en stad som heter bolänge där satt Alex Andersson satt och pluggade dag för dag. Alltid när han kom hem från skolan så blev han slagen av sin styv farsa. Han rymde alltid hemifrån på natten till han brosa som kunde uppfostra alex på ett bra sätt som inte de andra kunde göra. Efter en vecka hade gott så kom socialen och sa att han skulle få flytta in hos sin storebror sålänge tills hans styv farsa hade blivit bättre med barn. Nu när Alex hade blivit stor så hade han fått ett jobb på en mack där han kunde tjäna pengar. Pengarna som han hade fått ihop använde han att flytta in i en stad som heter Unive där han kunde hitta den rätta staden att kunna bo i och kunna starta om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem eftersom jag vill se hur servern utvecklar sig och se om den kan bli ännu större, jag är väldigt engarerad i rp's och jag kan väldigt bra rollspela. Jag har rollspelat sedan jag har varit liten, eftersom jag har börjat spela rp spel. Jag kan alla regler på servern och jag kan både rp på ett löjligt sätt och på ett vanligt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat. Men man kan ju såklart få vinna själv annars blir det konstigt, bara om det passar.

Hur hittade du Unive? Jag spelade här när denna server hette multistaden

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till unive hoppas du trivs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka