Nekad Jag gillar dumle | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag gillar dumle

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869106671

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? Ankan#4974

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en 22 årig kille och jag kommer ifrån Göteborg, när jag fyllde 20 så flyttade jag till denna stad. mina föräldrar fick mig adopterad när jag var 3, Men jag tror att de gjorde de för att de var 16 båda två när de fick mig.Daniel är en 22 årig kille som för tillfället letar en ny stad att flytta in i då han inte hade en så bra uppväxt i den förra han bodde i , hans mamma dog av cancer när Daniel och hans bror var runt 7 år gamla, sedan dess har Daniel och hans bror Tom haft det svårt att ens kunna få mat på bordet då de hade de svårt med pengar. När Daniel tillslut fyllde 18 så skaffade han en bra utbildning så han sedan kunde komma in i de yrket han ville de slutade i att han jobbar som mäklare. Detta jobb kunde då hjälpa Daniel och hans bror på ett bra sätt och de båda jobbade väldigt hårt för att leva ett så bra liv som möjligt. Nu efter 4 år så har jag flyttatfrån min bror för att kunna utveckla min karriär så mycket som möjligt och det är därför jag planerar att flytta in i denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser mig själv vara en bra medlem som kommer bidra till god rp och jag kommer bidra med bra stämmning och action men även ta hänsyn till reglerna vilket gör mig till god förebild för nya spelare. Jag tycker dessutom att servern passar för mig och gillar att det är så strikta regler för att ha så god rp som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat. Men man kan ju såklart få vinna själv annars blir det konstigt, bara om det passar.

Hur hittade du Unive? fivem och tiktoks klipp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka