Inaktuell Jag gillar dumle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag gillar dumle

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Ditt discordnamn: Ankan#4974

Ange ditt födelsedatum 9 December 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill verkligen bli support för att hjälpa till att utveckla servern till det bästa möjliga samt hjälpa till med allt det staff teamet behöver hjälp med då jag ser alla dessa report på dessa människor som behöver hjälp för dem tycker det blivit fel och hur många det är som inte får nån hjälp då känns det så tråkigt att inte få hjälpa dem när jag ser att dem behöver hjälp när det blivit fel eller när folk inte kan bete sig. jag vill ta många wl ansökan för att hjälpa till att höja rp nivån och försöka få folk att stanna på servern så länge som möjligt om dem alltid välkomnas trevligt så ökar det chansen att dem stannar. Jag vill jättegärna bli support för det skulle vara en rolig utmaning att få bli support på en så såhär stor server för första gången. Jag vill bli support för att jag älskar att hjälpa personer som behöver det sen verkar det roligt att få snacka mer med nya människor, jag vill också bli det för att jag vill underlätta för alla i staff teamet genom att gå på report och hjälpa så många jag kan, men Jag vill även bli support för att få hjälpa så många jag kan och se till så att alla blir rättvist behandlade jag tror om ni gav mig en chans skulle ni inte bli besvikna Jag vill bli staff eftersom att storstaden har en så stor spelarbas med väldigt många och aktiva spelare och då behöver det hjälpredor (staffs) för att se till så att reglerna följs. Jag ansöker också eftersom att mina vänner tyckte att jag skulle passa perfekt som staff. Vilket jag kan hålla med om. Jag anser också att staff passar mig bra rätt så bra eftersom att jag är väldigt pratglad och gillar att snacka med folk och lyssna såklart vilket är det viktigaste inom support och inom staff arbetet. Att man ska höra den som behöver hjälp så att staffs kan lösa den på bästa och snabbaste sätt. Jag vill gärna hjälpa till att straffa spelare som inte sköter sig och bryter mot regler. Men såklart att man inte ska bana folk ifall det inte är nödvändigt. Man måste också höra båda parters uppfattning om ärendet så att jag kan besluta ifall det är nödvändigt med ban Då hade det varit bra att vara med i staff teamet eftersom att det är så många spelare på servern och många spelar inte ordentligt och förstör för alla andra med flit och att ibland så missar gudarna och staffsen vissa saker som jag som staff hade kunnat se och märka av så jag själv rpar väldigt mycket och ser väldigt mycket. Jag anser att väldigt många bryter mot reglerna och det borde straffas, särskilt inom den kriminella rpn när det gäller looting, fearrp och failrp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag till klockan 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag spelade här när denna server hette multistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag jag brukar vara staff eller support på dom servera jag gillar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej det gör det inte jag skulle kunna jobba på alla saker som har med staff att göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka