Nekad Jag gillar dumle | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag gillar dumle

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? Ankan#4974

Ange ditt födelsedatum 9 December 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet spelar jag oftast från kl 12-01. Men sen om det kommer upp något så blir det såklart mindre. På vardagar brukar jag spela från runt 15-22.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit med i dcn sen 2021 men jag har inte varit medlem sen tänkte jag att jag skulle göra en ansökan om medlem och nu är jag här

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 2 gånger och en gång kickad alldrig blivit permabannad

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som faktiskt kan rpa på ett välutvecklat sätt. En förebild för andra spelare om hur man ska bete sig och hur man kan utveckla sin rp på bästa sätt. Det är också en person som man kan känna sig trygg vid. En person som håller koll på sin omgivning och verkligen är villig att förbättra rpn till det bättre och föra den framåt. En servervakt ska också hjälpa de högre uppsatta med t.ex lallande på piren, så att de kan fokusera på större och viktigare scenarion. En servervakt ska också hjälpa spelare på servern så mycket de kan och visa hur en bra rp fungerar. En servervakt ska dock inte gå runt och leta efter regelbrott utan hen ska rpa på som vanligt, hålla koll på sin omgivning och låta regelbrotten komma till hen.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag vore en lämplig servervakt som folk kan dra sig till för jag är ingen lallare och jag tänker att folk behöver hjälp ingame och jag tror att det behövs servervakter som är lämpliga på unive för vissa är bara lallare och då kan man banna dom som det inte kommer lallare in på servern då behöver vi inte avbryta vårat scenario pågrund av lallare som ej kan bete sig

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska vara schysst och snäll och lyssna på folk som behöver hjälp ingame och man lyssna på dom som behöver hjölp och inte sv bannna folk som inte har gjort något då kan man inte bara lalla med servervakt permsens

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Den tydligaste formen av korruption är att ge eller ta emot en muta eller annan otillbörlig belöning för tex komma undan för det man har gjort. abuse det är när man tex buggar sig igenom en fängelse dörr för att komma därifrån så man inte ska sitta i fängelse och det är bann och det är bugg abuse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka