Accepterad jag gi´llar gifflar | Ban överklagan WAGUY

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? jag gillar gifflar #6428

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Hur lång tid var din ban? 10 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör gatuhoj som en cross samt kör orealistikst

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? åker på en hoj vid vingården och min vän satt på den. jag åkte bara runt där och stegrade råkade köra upp för en liten liten kulle och körde ned direkt för jag märkte att det inte var platt där och att man ej kunde köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bara runt på min hoj med min vän och skulle visa den för hade precis köpt den. och då hämtade jag min vän sen stegrade runt och snackade lite om gänget och annat. sedan kör jag upp för en liten liten kulle som jag tänkte att jag kanske kunde köra på och sen märkte jag att jag ej kunde kör mer på den så kör ned DIREKT där ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja. jag skulle testa min nya hoj hur bra den stegrade och skulle visa min vän hur den stegrade och svängde och sedan körde jag upp för en liten backe och körde ned DIREKT där ifrån för jag tänkte att jag ej kunde köra där. och staffen som bannade mig noclipade desutom in i min cross så jag studsa till lite och så hojen gick sönder. du kunde egentligen bara skrivit ett /m till mig eller bara kickat mig. för 10 timmar för å åka upp på en liten kulle så blir man bannad i 10 timmar. vilket jag tycker är helt orimligt och du såg desutom när jag körde ned om jag fortsatte köra så kunde du bannat det ser jag inga problem med men jag körde lugnt oxå jag hoppa inte direkt och inte direkt stunta. och när jag bara ville snacka lite med dig om bannen inte överklaga den eller nått ville bara snacka om den istället igga du mig i pm vilket jag blev oxå lite sur över. ta detta som kritik dom sista raderna

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dsyncade in i en bil och fick ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte testa min hoj

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka