Accepterad jag gi´llar gifflar | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? jag gillar gifflar #6428

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är temporärt avstängd från unive. anledning halv-ooc ingame går ut om 21 timmar placerad av sather

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kolla det var så här jag och mina vänner va vid vårt gäng hus å då skrev jag ooc att dom ej ska stå på taken för staffs har sakt det och då sa min vän ingame varför då sa jag det blri inte roligt för nån av oss och då belv jag bannad för halv ooc ingame. jag vet att nått ord där kanske var ooc men sen tycker jag 1 dag för en sån grej är alldelseds för mycket vet att man folk ska lära sig av de. men lixom et hade räkt med 1 sv ban eller en kick så hade jag lärt mig jag lär mig alltid av mina banns det kan ni kolla på min andra ban överklagan så ser ni att jag verkligen lär mig av mina banns

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt jag stod på vår gård å så skrev jag ooc vi får inte stå på tak för staffsen för det inte blir roligt å då sa min vän ig varför å då svarade jag såhär "det blir inte roligt typ" tror jag sa. å då blev jag bannad för halv ooc ingame visst att jag lärdem ig av denna ban till 100 procent men sen tyckte jag att 1 dag var lite överdriver för en sån sak men har lärt mig efter denna ban jag lär mig av varje ban jag får. men sen tyckte inte jag det var så krafitgt för jag kan lixom rpa att isak har sagt till mig ig att vi inte ska stå på tak för ingen vet vad jag fick dom orden ifrån egentligen men har lärt mig efter detta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tyckte inte det var helt till 100 procent felaktig men jag tycker det var en överdrivet lång ban för denna lilla sak. det hade räkt med 1 timme. jag kanske gjorde lite fel att ajg sa att vi inte ska stå på tak för det inte blir roligt visst det kasnke var lite ooc men somsagt tycker jag det var överdrivet för denna lilla sak. jag lär mig som fan av mina banns kan jag säga till er och har alltid gjort det. detta ska iallfall inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad förut för jag råka dsynca in i en på ett bankrån jag var snut då och råka dsynca och jag hade inte medal uppe så jag kunde tyvär inte klippa men det lärde jag mig som fan av jag har alltid medal upp nu hela tiden så fort jag rpar har jag medal uppe så jag kan klippa de. för det är inte roligt att bli bannad lixom för jag har ganska bra rp överlag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag kunde skrivit i ooc istället men när han sa varför inte de då tänkte jag bara att jag säger att det inte blir roligt och sen tycker jag inte det är roligt att stå på ett tak å skjuta dag in å dag ut asså det är roligare med kidnappningar en sktotlossningar. tycker det är roligare med social rp överlag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lär mig alltid av alla mina bans/kick. för det är inte roligt att vara bannad på ett spel och en server man älskar. har lärt mig som fan för vill verkligen in å rpa snart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka