Accepterad jag gi´llar gifflar | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? jag gillar gifflar #6428

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej helt ärligt nu vi gjorde lite fel av oss vi stod å gjorde koks sen var vi även trötta hade inget att göra så jag sa typ ska ta av mig byxorna sen började nån snacka om skolan å grejer. visst att vi har tråkigt och ingen annan där men de ger oss inte rätten att snacka lite ooc ig men jag tycker själv inte de inte var så grovt hur vi snackade men de ger oss ändå inte rätten till de. är väldigt ledsen över de och har lärt mig som fan av de. vill bara vara undbannad när de är helg å allt. sen de ända dumma jag sa att jag skulle ta av mig mjukisbyxorna men de var ändå dåligt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi gjorde koks sen hade vi alla tråkigt å vi var jävligt trötta så jag sa att jag skulle ta av mig byxorna sen började nån snacka om skolan å grejer, att vi är trötta ger oss ändå inte rätten till att snacka lite ooc ig men vi hade tråkigt å allt, sen nu är de helg å allt så man vill vara unbannad lovar att inte göra om detta limpis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså kanske inte grov ooc ingame, de var lite ooc de håller jag med om men nu har jag vart bannad i 1 dag å tycker de räcker för lite lite ooc ingame, sen ger de ändå inte oss rätten till att snacka ooc ig men lovar att inte göra om detta. de var väldigt dumt av oss alla där och lovar att inte göra om detta. ni får rätten att dra min krim ifall ni ser detta hända igen. man vill inte vara bannad på en helg och du gjorde rätt limpis man vet aldrig om du är snäll eller nått om man vart bannad i 1 dag redan när de är helg nu å grejer så vill inte vara bannad nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av denna ban, kommer ej ihåg så mkt om dom andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått off då jag var väldigt trött och tänkt lite mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja gått offline för jag var väldigt trött så man tänkte inte så mkt. men lovar att inte göra om detta misstag igen ni får dra min krim ifall ni ser detta hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka