Nekad jag gi´llar gifflar | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? jag gillar gifflar #6428

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag å mina vänner producera koks och då satt vi och snackade om lite saker. sen sa jag fan va varmt det är ska ta av mig byxorna och jag skulle ju sälvklart göra det ig med men hann bli bannad innan jag hann ta av mig byxorna, sedan sa nån grabb typ mjukis i skolan eller nått typ, då sa jag, "nananan inte mjukisar i skolan" och vad jag vet finns det faktiskt vuxen skolor man kan gå på så det är inget konstigt att säga det ig då de faktiskt finns vuxen skolor och de var det vi rpade på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi producera koks sen sen snackade vi om lite saker då sa jag "de är så jävla varmt ska ta av mig byxorna" och jag tänkte ju ta av mig byxorna ig men hann belv bannad innan jag hann ta av mig byxorna så de är konstigt ni borde låtat oss fortsätta de när jag snackade om byxorna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tyckte de var felaktig till en stor del, visst att man kan misstolka dedär med skolan men de finns faktiskt vuxen skolor som jag rpade på, sen sa jag att jag ska ta av mig byxorna för de va varmt men skulle ta av byxorna ig men hann blev bannad innan dess.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men kommer inte ihåg så mkt om dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja lyssnat på musik å inte pratat ig, men visst att de kan misstolkas om jag säger "skola" och "ta av mig byxorna" men hann faktiskt inte ta av mig byxorna ig sen skolan finns de vuxen skolor som vi snackade om men de kan misstolkas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja lärt mig som fan lär mig efter varenda bann men de kan såklart misstolkas med hur vi pratade men aja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka