Inaktuell jag gi´llar gifflar | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: Jag gillar gifflar#6428

Ange ditt födelsedatum 6 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag har sett att det inte är så jätte många helpers så jag vill ansöka för att bli helper vara super aktiv som staff. Jag kommer specca minst 6 timmar på en vardag då jag brukar rp dom 6 timmarna men tycker det inte är lika roligt och rpa längre så den tiden kommer jag lägga ned fullt ut på staff arbete. Ifall att du ser att jag är inaktiv i några dagar eller nån dag då är det bara demota det tar jag emot för jag har lovat att vara aktiv som staff. Jag rpar som polis just nu och man behöver inte vara jätte aktiv inom polis yrket det är därför jag har sagt upp min Krim och lämnat mitt gäng för att satsa på helper. För och vara med i gäng och vara helper kan va lite små stressigt om man ska kunna specca sen vill bossen att man ska vara aktiv kommer det aldrig gå just därför jag gick till polisen för att satsa på staff. Jag vet själv att du vill ha bra helpers som inte abusar sina perms eller likande och då kan du lita på mig till 100%. Sen om jag blir demotad då vet jag att du gör det för en anledning det är ingen idé och börja böla för det då är det bara börja rpa igen. Jag kan även vara aktiv på vissa nätter kanske inte skol nätter så mycket bara om jag är sjuk, men på helger är jag vaken till 7 på morgonen om när jag rpar då ser jag att det inte är nån staff inne, och ser att det händer mycket regel brott osv. :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag har 1000 timmar på unive och då har jag spelat ett år precis. Jag kan minst vara inne 6 timmar på en skol dag, och ifall jag har tråkigt och bara kolla på netflix eller nått kommer jag gå in och specca istället.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har ju vart sv. Sen har jag spelat 1 år på unive utan blacklist eller nått aldrig indragen Krim eller liknade, så jag vet ju hur Staffan jobbar sen kan jag lite commands

Spec (id)
Spec off
Bring (id)
Frezee (id)
Dv (radius)
Goto (id)
Ban (anledning) (id) (hur länge)
Kick (anledning) (id)

Och finns lite mer men kommer inte på dom nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tycker allt är roligt förutom jobb eller de kanske är roligt men är inte motiverad till de :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka