Nekad jag gi´llar gifflar | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: jag gillar gifflar #6428

Ange ditt födelsedatum 6 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff just för att jag känner att jag har börjat tröttnat på den kriminella rpn, och jag vill testa på något nytt. Mitt mål är att hjälpa unive så gott det går. vara aktiv så mycket som möjligt och hjälpa personerna som behöver hjälp. Jag kommer vara riktigt aktiv just för hur mycket jag gillar unive och jag gillar att hjälpa folk. jag tycker att jag har ett gott bemötande och jag känner att jag inte är rädd för att ta kritik om folk säger att jag har gjort något fel inom mitt staff arbete. Jag är inte heller rädd för att ta åtgärder på folk som har gjort regelbrott, jag kommer vara riktigt aktiv inom speccandet och om jag blir delad något speciellt område kommer jag att fokusera mest på mitt område.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 6-7 timmar på en vardag. helger är man inne jävligt länge.

Hur länge har du spelat på Unive? sen december 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men kan vissa commands och inte så svårt att lära sig dom sen heller. är sv så sånna saker kan man ju. har inte varit staff tidigare. lite commands:

revive
dv
ban
noclip
togglename
freeze
unfreeze
m (id)
addkey
setjob

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? allt är ju roligt såklart men de vill jag mest bli men aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka