Inaktuell jag gi´llar gifflar | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus barck

Vad heter du på discord? jag gillar gifflar (unive dc G1FFLAR)

Vad är ditt hexid? 11000014c27fbd1

Ange ditt födelsedatum 1 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag ville ansöka till medlemskaps ansvarig för jag tycker det är riktigt roligt att hjälpa folk att bli medlem och ta intervjuer med folk. jag vill även underlätta för alla staffs och alla andra medlemskaps ansvariga så jag kan hjälpa till å ta intervjuer med folk och läsa forumet. jag har väldigt mycket tid framför datorn jag tycker inte det är roligt att rpa hela tiden då kan jag variera med rpandet och ta intervjuer/läsa forumet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har väldigt mycket tid att ta folks medlemskaps ansökningar så jag vill bara underlätta för alla staffs och allt. jag tycker även det är jätte roligt att hjälpa folk med deras intervjuer och ansökningar. jag tycker det är roligt att se att det är så många som vill ansöka till medlem så jag tycker jag skulle passa som medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemöta dom på ett trevligt sätt säga hej och fråga ifall dom är redo att ta intervjuen och fråga ifall dom läst på till intervjuen sen vara trevlig ifall jag behöver neka dom och inte bara säga du är nekad hejdå jag kommer säga tyvär så kommer jag behöva neka dig för att du inte har utvecklat dina svar och säga lycka till tills nästa gång. somsagt jag gillar att hjälpa folk med de dom vill

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja att medlemmarna håller sig till en högre rp nivå så det inte blir kaos på servern det är viktigt att dom lär sig alla regler och att dom ska försöka hålla en så bra rp dom kan. det är lättare att lära en ny medlem och säga att han ska hålla en hög rp av sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att dem följer alla regler har pluggat på alla regler så dom vet vad dom får/inte får göra. och jag tycker dom oxå ska vara trevliga mot alla dom bemöter

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle känna mycket ansvar på mig för dom jag godkänner kan lixom bli nya modden så det gäller att ta ansvar över vilka man tar in på unive så man inte tar in skit folk man tar in folk med bra skriftligt och bra utvecklat svar

Hur ser din aktivitetet ut? på vardagar är jag aktiv 14:15 går jag on å går å lägger mig runt 10 på kvällen på helger är man mer aktiv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka