Nekad jag gi´llar gifflar | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad heter du på discord? jag gillar gifflar #6428

Ange ditt födelsedatum 6 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps-andsvarig jag vill ta in bra personer som vill ha rolgit samt att dem ska ha kul och att de ska gö bra rp samt. Så jag tycker jag passar in till detta jobb också då jag är väldigt trevlig och kan sakerna jag gör. Jag vet också att dom som kommer ta intervjuer med mig kommer att gilla mig det vet jag nog till 200%. jag vill oxå att det kommer nya medlemmar till unive för att nytt folk behöver vi alltid för att driva igång t ex jobben och ifall dom vill bli kriminella så får dom köpa det. detta gör så vi blir en större server och mer spelare kommer komma till just unive. jag vet själv när jag var icke medlem hur mycket jag ville jobba på typ marja lisas men jag inte kunde för jag var icke medlem jag vill att dom ska kunna bli medlemmar och så dom kan driva igång vissa jobb och ha en rolig rp här på unive. jag har oxå väldigt gott inflytande på folk jag är trevlig mot allt och alla oavsett vad. vid intervjuer så kommer jag hälsa på dom och säga hej och fråga hur deras dag har varit och inte ge dem för mycket press på intervjun så dom blir nervösa eller liknade bara att dom ska vara lugna och jag med. jag vill göra dom glada och hjälpa dom med att bli medlem på unive. jag spelar väldigt mycket oxå jag är aktiv som fan och jag skulle verkligen passa med denna roll då jag själv tycker att jag är trevligt mot folk och är super aktiv både på forumet och servern, dcn.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag själv tycker att jag är väldigt trevlig och snäll mot alla oavsett vad. jag kommer inte bara sitta och ta intevjuer jag kommer oxå vara inne på forumet hela tiden datorn är igång och svara på alla ansökningar folk skickar in. Jag vill också att ni väljer mig som medlems ansvarig för att jag kommer inte bara acceptera vem som helst bara för att de kan vad kanske RDM och VDM betyder. Jag kommer bara ta in dem som verkligen förtjänar det och som har läst alla av Unives regler och verkligen jobbat för medlems rollen. sen tycker jag att alla borde förbereda sig för en intervju inte bara läst vissa regler och svarar bara på vissa dom ska kunna svara på alla så utförligt dom kan och om jag märker att dom inte kan alla frågor kommer jag tyvärr neka dom och säga till dom att läsa på lite igen och göra en till ansökan på forumet. sen spelar det ingen roll hur mycket dom har skrivit egentligen om dom bara har skrivit 2-4 rader och det är bra innehåll så kommer jag såklart godkänna dom. men om dom har skrivit slarvigt inter utvecklat eller liknade så kommer jag tyvärr behöva neka dom. och sen om den är jätte lång ansökan kommer jag inte bara strunta i och läsa den för jag tycker att den är lång jag kommer läsa väldigt NOGA och KOLLA fel eller om det ser bra ut så kommer jag godkänna. jag kommer inte vara alldeles för snäll mot folk som skriver en ansökan jag kommer läsa igenom noga och kolla om den ser bra ut. sen såklart vill vi har mer medlemmar till unive så jag kan inte bara gå och neka alla som har lite lite fel. om dom tar intervju med mig och är svin bra på alla frågor förutom RDM så kommer jag fråga den frågan sist på intervjun och kolla om dom kan den igen så dom kanske kan ha lärt sig den. det är dock undantag men bara ifall dom är riktigt bra på alla andra annars inte.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag kommer alltid bemöta trevligt/snällt sätt jag kommer alltid säga hej och fråga hur deras dag har varit osv. kommer vara rättvis mot alla jag tar intervju med eller liknade. alla ska behandlas likadant oavsett omständigheter. jag kommer bara ge dem possitiva kommentarer inte några neggativa och ifall jag gör det ifall dom blir nekade eller nått kommer jag säga det på ett trevligt sätt som inte får dom ledsna eller nått sånt. jag kommer oavsett vara rättvisa mot folk om dom är min vän eller inte kommer inte ge några fördelar för mina vänner och nackdelar för det inte är mina vänner kommer behandla alla rättvist.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer vara väldigt aktiv på forumet och på intervjuerna. jag kommer inte ge någon fördel eller något jag kommer behandla alla likadant och vara trevlig och snäll så dom blir glada det är de bästa för mig då jag presentar unive då ska man inte gå runt att vara sur eller nått de ska vara som en ära. jag vill verkligen veta deras mål med rollspel är oxå för det är viktigt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag skulle blivit väldigt glad att blivit medlemskaps ansvarig på unive. jag skulle vilja hjälpa folk framåt i deras rpande och ifall dom undrar nått så är det bara fråga i chatten eller support eller liknade. man tar oxä väldigt mycket ansvar för den jag godkänner på en intervju är kanske den nya sr. modden på unive så man har väldigt mycket ansvar

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle känna mycket ansvar på mig för dom jag godkänner kan lixom bli nya modden så det gäller att ta ansvar över vilka man tar in på unive så man inte tar in skit folk man tar in folk med bra skriftligt och bra utvecklat svar

Hur ser din aktivitetet ut? är aktiv minst 6 timmar om dagen inne på unive och brukar ha forumet uppe bara för att sådär kommer jag oxå vara aktiv, på helger kanske 12 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka