OwO_ArabSam
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Jag åkte vänligt förbi en polisbil som stod stilla på den filen jag åkte på då det var enfiligt. Då frågade jag snällt om jag kunde få åka förbi och det svaret jag fick tillbaka var väldigt otrevligt från polisofficern. Jag gjorde detta eftersom att det kan vara en risk för andra bilförare om jag åker på motsatta filen. Sedan hade jag ett ärende i motsatta riktningen så jag körde förbi polisofficern igen och då åkte jag långsamt. när jag gjorde detta så skrek polisofficern på mig och jag trodde det var mig han snackade med. det visade sig att det inte var jag och att det var en annan person. Då frågade jag snällt vad han ville och han blev genast sur på mig. Då åkte jag förbi och struntade i det som hade hänt. Kort därefter så kom jag tillbaka på samma väg och de stod fortfarande kvar. När jag körde förbi igen så frågade jag om jag kunde åka förbi och värnade om att jag var rädd för andra förare. Då fick jag ett jätte otrevligt svar och så kom hans polisofficers kollega till mig och frågade vad jag håller på med. Då svarade jag med att jag inte gjorde något särskilt och sade bara att jag skulle skjutsa min kompis till ett ställe på andra sidan av staden. Då åkte jag iväg som om inget var konstigt och så blev jag bannad när jag hade åkt i 5 sekunder.
Tack för att ni förstår på förhand / Gustavsson
Tack för att ni förstår på förhand / Gustavsson