jag är fel aktig banad och hittar inte där man gör ban överklagan så jag gör det här

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ebbzterr

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
12
Länk till din steam prof:https://steamcommunity.com/profiles/76561199125836819/

Ditt Hex-ID:110000145793413

Vad är din discord tagg?Ebbzterr#1660

Vem var det som bannade dig? Det var ROSE som var mod

Hur lång tid var din ban? Den var i 4 dagar

Var är du bannad? på servern.
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?erver: Du har blivit avstängd för: Lall ~Rosen. Återstår: 4 dagar 1 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för att jag och mina vänner var uppe i nacken och gorde knark efter typ 20 min blir jag banad för lallare men jag gårde ingen ting jag vet inte om han banade fel men jag kan lova att jag inte gårde något det sa mina vänner med att jag inte gårde något och den dagen orkade jag inte göra en ban överklagan det är derför jag gör det idag för att jag orkar idag en jag gårde inget jag lovar men det är ni som tar beslutet om ni ska unbana mig eller inte hoppas att ni litar på mig för som jag skriv innan jag gårde inget ting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.Jag och mina vänner skulle upp till nacken vi hade det bra och pratade men sen efter typ 20 min så bliv jag banad för lallare men jag hade inte gårt något och det sa mina vännermed det kanse var en som skriv en report och kanse skriv fel id inte vet jag men det enda jag vet är att jag inte gårde något och det kan jag lova och jag hoppas att ni litar på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.jag tycker att det var en fel aktig för att jag gårde inget alls en och prata med mina vänner och när jag bliv banad pratade jag inte ens.

Hur många tidigare avstängningar har du?
0

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
. jag vet inte för att jag gårde inget ting

Har du lärt dig någonting efter din ban?.

Har du läst våra regler? ja det har jag

Tillbaka