Jag är doris | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag är doris

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Jag är doris

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? Filip Rullander

Vad heter du på discord? jag är doris#1471

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ja nu på sommarlovet kan jag spela hela dagarna typ 13:00 till 05:00 så jag kan vara aktiv som fan och mer om det behövs . men jag kommer vara väldigt aktiv så att det inte händer nå men ja aktiv är ingen fara men är jag inte aktiv skriver jag varför så ni vet.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle sköta min roll så bra iallafall försöka med det ska nog gå bra för jag och skulle försöka få in mer spelare och rensa alla små barn som är inne på servern samt att jag skulle sitta mycket i support och hjälpa till på servern och kolla så det inte är nån moddare inne för det är inte bra med moddare som skickar man dir jag skulle göra mycket mer man kommer inte på nu.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag och det funkade skit bra tycket jag själv och fick mycket bra respons och mycket beröm av ägaren så ja det va väl bra på alla servrar men man fick ju kritik vad man gjort fel. Fel har alla gjort och jag ksk inte va den bästa i början men jag lärde mig av mina misstag.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har lång erfarenhet inom staff och kan göra massa beslut själv. Men ja jag har jätte mycket erfarenhet staff så det är bra med det.

Vad kan du om skripts? jag kan inte ett skit om det för jag är inte insatt i det så då kan man inte lära sig men och jag skulle vilja lära mig kan jag ta det steget men jag kan inte nå om att skripta .

Varför vill du bli staff? ja för jag har mycket erfarenhet och jag kan samarbete med folk jag är grym och samarbeta men det som är dåligt är att jag har grov ADHD men jag har medicin för det och jag kan tillföra med mycket ideren och kommer hålla kol på servern som fan så att det inte är nån moddare eller nått sånt inne och förstör .

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag förstår det .

Med tanke på det du skriver så finns vissa punkter som gör att staff på denna server kanske inte är lämpligt,

Att du vill rensa ”alla små barn” är svårt, då servern är uppbyggd på alla möjliga åldrar, att du redan i denna ansökan skriver på detta sätt gör mig orolig om partiskt beteende i vissa ärenden (om det tex handlar om en situation där ena personen är 24 och andra 14).

Dessutom så innehåller din ansökan ingen specifik information, utan enbart ”jag är bra på att samarbeta”, ”jag skulle sköta min roll”, beskriv gärna på vilka sätt du kan göra detta och ge gärna fler exempel där du kan sätta dig in i olika scenarion och beskriva vad du skulle göra!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Tillbaka