jagärklassi bearnaisesås
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte
Vad är ditt discord namn? Jag är klassisk bearnaisesås
Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohamed derose 26år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig konstig tal fel
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobba eller kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara bra kriminell eller jobbare hjälpa folk
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet ej
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte om jag har brutit någon regel men kanske
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm är att man använder sitt fordon som vapen
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? Jag är klassisk bearnaisesås
Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohamed derose 26år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig konstig tal fel
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobba eller kriminell
Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara bra kriminell eller jobbare hjälpa folk
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet ej
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte om jag har brutit någon regel men kanske
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm är att man använder sitt fordon som vapen
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej