Nekad Jaffarbyn | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaffarbyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199136830070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? JAFFAR BYN#0943

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffar Byn, han växte upp i förort utan pappa och sjukskriven mamma. Som många andra så va han väldigt busig och så. Vid ungefär 16års ålder börjar han umgås med fel folk och hamnar snabbt in i ett gäng med flera äldre. Dom vill bara vara med honom för att kunna ha honom som en simpel springis. Dom äldre har span på sig och blir häktade då tänker Jaffar att han ska lägga av. Jaffar går tillbaka till att plugga vid 18 års ålder och då blir hans mamma sjukare och jobbet sparkar henne eftersom hon varit sjukskriven längre tid. Jaffar börjar prata med sin kusin som är grovt kriminell och han börjar som en springis till en början men jobbar sig upp. Jaffar vet själv att måste köra all in på gatan för att kunna försörja sin mamma. Efter ett tag går de så pass bra att han har mer pengar än han egentligen behöver och nu kommer han kunna flexa med feta bilar och dyra kläder. Han blir illa tvungen att flytta för att han får span på sig av polisen. Hans mamma säger att dom ska flytta till Unive och Jaffar är osäker. Jaffar känner ingen dit han ska flytta. Han kommer överens med sin kusin att han ska försöka fortsätta med att sälja droger i den nya staden. Men först vill han få flytta in i staden och göra kontakter innan han drar igång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill böja på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra ett scenario för andra

Hur hittade du Unive? Jag har spelat där för några månder sen

Nekad. Utveckla allting förutom om din karaktär, gör en ny ansökan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka