Accepterad jaffar165 | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? xyfw

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wille Lund 2001-10-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, omtänksam och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Wille är en grabb som är född i sverige och uppväxt i Tensta stockholm, Hans mamma var själv eftersom att Willes pappa hamnade i fängelse för mord vilket gjorde så hon hade väldigt svårt med pengar.Wille började umgå med fel personer vid en tidig ålder för att göra hans mamma stolt och hamnade i en kriminell krets han försöker ta sig ur, Han vet det finns konsekvenser till att ta sig ur en krets med kriminella nätverk han har hamnat i vilket han är rädd för utifall dom skulle göra något mot hans familj. Just nu försöker han komma ut ur allt kriminellt inblandat och leva som en vanlig person utan att behöva kolla över axeln vart han än går och skaffa ett vanligt jobb. Willes största dröm är att hjälpa sin mamma med pengar och köpa ett stort och fint hus till hon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servers rp med att jag har ca 650 timmar och runt 8 månader inom rp, har mycket erfarenheter inom att rpa, jag vet vad man får och inte får göra och spelar inte för att vinna scenarion eller makt och pengar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om någon riktar pistol på mig om jag sitter i en bil ska jag stanna och inte köra iväg bara för att vinna scenariot, utifall jag skulle kört iväg hade det varit extremt tråkig rp och det förstör bara rpn för andra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, Suntförnuft betyder att man ska tänka logist och göra logiska saker t.ex som att man inte ska köra en bil i 250km/h i timmen genom torget eller att man begår kriminella aktiviteter framför polis huset. Rdm, Rdm betyder att man dödar någon helt utan anledning och inget bakom liggande scenario, Kan alla grundregler och mycket mera

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka