Nekad Jaffar | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaffar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OPEZHD/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? kongoslaktarn#4662

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har haft mycket problem i sitt liv. allt han vill nu är att finna sig själv. han heter Jaffar Nathan Mush. han är 25 år gammal. hans föräldrar är döda och har ingen annan som kan hjälpa honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att det här verkar som en bra och seriös server. en server man kan sluta tänka på omvärlden och bara tänka på den här världen. jag vill kunna bidra till ett samhälle med balans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har kört på många serverar som inte har haft en sån seriös rp. sen har det funnits poliser som inte följer rpn heller och det är tråkigt. så jag hoppas den här är bättre

Hur hittade du Multistaden? jag hitta den först när den skapades. jag var än av dom först som spela på den. men slutade spela fivem ett tag sen kom jag tillbaka och körde bara på amerikanska serverar. men kände nu att det var dags att köra på något svenskt igen

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att min karaktär ska vara är gang member. att han ska förknippa sig med det dåliga då han mår så dåligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annans just nu. spelade på insomnia men slutade för ett tag sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka