Nekad Jaffar Pisse | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

univeroleplayhussein

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad heter du på discord? 1pooopfart

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. typ varje dag från 14:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag tror nog det var runt 3-4 veckor sen jag gick med unives discord men har spelat innan det för jag tog en paus och slutade spela.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1093912641719775294/1130494071811616898/image.png?width=751&height=174

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är helt enkelt en vanlig spelare på servern men som servervakt har man ett större ansvar än en vanlig spelare på servern.
Som Servervakt får man ett jobb som en "mini staff" på servern. Man RPar vanligt som en vanlig RPare sen om man stöter på varken regelbrott eller någon typ av lall kan man ta sig för av sina perms och banna personen, ibland fungerar en /kick också.
Som servervakt ska man RPa sig fram till problem och inte tillexempel dra till piren o vänta på att folk gör regelbrott eller lallar.
Man underlättar staffsens arbete med att kunna rensa lallare från servern. En servervakt får ju också möjligheten att använda sig utav /revive om någon typ av missklick eller någon bugg som inte går att rpa på sker. Men man ska inte använda sig utav sina perms för att komma före andra i rpn och få en fördel. Det kallas Servervakt-Abuse. SV abuse som det då kallas ska inte ske och man får indragen servervakt direkt efter något sånt har skett. Sen som servervakt får man visa en bra profil och vara en förebild för dem andra på servern som tillexemel är icke medlemmar. Sen så ska man kunna rensa lallarna på servern för lallarna gör så att servern får en dålig profil. Som en spelare ska man få en bra impression när man går ingame och får se på topp RP när man rpar på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag när jag RPar möter på en jävla bra del med folk som inte bidrar med serverns regler. Därför vill jag kunna få uppgiften och visa att jag kommer att ta ansvar och sköta min servervakts roll.
Jag är verkligen berädd att få äran att ta denna roll på servern då jag verkligen känner att jag kan bete mig och vara en bra förebild.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt-Abuse är något som ofta förekommer i servern och det är då när någon använder sig utav sin roll som servervakt och använder den på något sätt att få en fördel inom RPn. T.ex jag är kriminell och hamnar i en skottlossning med polisen. Jag blir nerskjuten då väljer jag att reviva mig själv och banna polisen för att få en fördel inom RPn. Detta ska inte alls på något sätt förekomma och man får konsekvenser av staff teamet direkt.
 
Nekad.
Anledning:
Man måste ha Medlemskap i 30 dagar för att kunna ansöka till Servervakt.

Du får ansöka igen 30 Juni (13dagar). Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top