- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsoss fastighetsbyro
Vad heter du IRL? Asaad Alroini
Vad heter du på discord? Asaad#5899
Hur gammal är du? 24
Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader sammanlagt men har varit mest aktiv på den senaste tiden
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att vara mer aktiv, ser till att så att alla har råd med att köpa och kunna berätta fördelarna man har när man köper en bostad. Berätta hur och vart man köper alltså marknadsföra det på det bästa sätt. Se till att det finns alltid anställda som är aktiva och alla ska vara välklädda så att arbetsplatsen ser trevlig ut för allihopa
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just det jobbet har jag inte men under en veckas tid så har min karaktär blivit en duktig entreprenör. Han har tjänat mycket pengar just på att köpa och sälja bilar där han har gjort över 2 miljoner.
Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 14-00 om inget händer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Asaad Alroini
Vad heter du på discord? Asaad#5899
Hur gammal är du? 24
Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader sammanlagt men har varit mest aktiv på den senaste tiden
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att vara mer aktiv, ser till att så att alla har råd med att köpa och kunna berätta fördelarna man har när man köper en bostad. Berätta hur och vart man köper alltså marknadsföra det på det bästa sätt. Se till att det finns alltid anställda som är aktiva och alla ska vara välklädda så att arbetsplatsen ser trevlig ut för allihopa
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just det jobbet har jag inte men under en veckas tid så har min karaktär blivit en duktig entreprenör. Han har tjänat mycket pengar just på att köpa och sälja bilar där han har gjort över 2 miljoner.
Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 14-00 om inget händer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja