Dubbelpost Jaffar byn | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaffar byn

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021954001/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:530844136

Vad är din discord tagg? asaad#5899

Vem var det som bannade dig? diaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-17 191502.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han såg att en person hade råkad bli på körd av mig, men jag tror aldrig att diaz var på plats under hela händelsen eftersom han gav mig så länge

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade en död man i sjukhuset och med min (import bil) och efter det går jag tillbaka till min bil för att köra tillbaka till piren. Men jag hann aldrig köra därifrån innan en lallare springer runt utanför sjukhuset samtligt som han springer runt i sjukhuset så råkar jag köra på honom eftersom han bara sprang runt utan att titta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktigt eftersom, jag har inte gjort något fel eftersom killen sprang lite över allt. I vissa fall kan en användare också bli bannad av misstag på grund av tekniska problem eller fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare är att jag slog tillbaka på en npc o det jag har lärt mig av det är att inte slå tillbaka på en npc inte heller att undvika köra bil vid ställen där det finns massa med spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att undvika att hjälpa den döda människan för jag hade inte o göra i sjukhuset annars och att lägga bilen i garaget innan jag lämnar in honom i sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att undvika platser med bilen på grund av oro över att möta lallare är en förståelig reaktion, men det är viktigt att komma ihåg att dessa individer är en minoritet och inte representerar alla som rör sig på dessa platser. Att generalisera och undvika platser helt och hållet kan begränsa ens möjligheter och upplevelser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

brorsan nej du kan chilla de betyder att ärendet har blivit större, nu ska antigen diaz eller en högre staff kolla in nogrant i det här ärendet.
Diaz har blivit demotad bror? Är det då mod och högre upp då?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka