Accepterad jaffar. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw/jaffar

Vem var det som bannade dig? hapyxz, han placerade bannen dock så var det typ inprincip alla krim ansvariga med i beslutet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom valde nog att banna mig pågrund av att jag lootade en person mitt i en skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille i whyos sa till oss att syrianska höll på med droger uppe vid mount chilliad så då samlar vi ihop massa personer och tar en helikopter upp dit, när vi är vid mount chilliad så riktar en person mot våran heli. Vi landar och jag smyger runt allihopa och dåså ser jag att någon sprang med vapen uppe och då sköt jag hon i benet för att gå för en kidnappning, jag springer fram till hon och säger att hon ska ta upp sina händer och då gör hon det. När jag väl söker igenom hon så springer hon iväg när jag sökte igenom henne och tar hennes vapen och blir tillkallad till support lite senare efter scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen var inte felaktig. Jag sökte genom hon på plats inge snack om saken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fåtal tidigare bans, har 1 lite "grövre" ban vilket då är fearrp men den mildaste fearrpn man kan få ban för. har tagit läredom av den bannen eftersom det inte är kul att behöva köpa krim igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit bli att sökt genom hon på plats mitt i skottlossning och kanske bärt bort henne därifrån och sedan säkrat hon, eller så kan jag ha riktat mot hon och säga till hon att följa efter mig tills vi var på ett säkert ställe

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa, ge fan i att söka genom på plats mid skottlossning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yuh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka