Nekad jadu1234567890 | Ban överklagan [Mr.Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jadu1234567890

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=841825737&token=fzv0O_t5

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:2744969

Vad är din discord tagg? bulton#2050

Vem var det som bannade dig? Mr.Panda

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staff valde att banna mig för att jag sa n-ordet trodde jag hade mutat micken men ångrara att jag sa de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt så kunde jag int6e slå så muta jag micken så va den inte mutad men trodde de så sa jag n ordet och ångrar att jag sa de ångrar de extrem mycket och kommer ej hända igen då jag lärt mig ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va de ej men jag förstår och kommer ej hända igen då jag ska kolla eextra nogrant nästa gång jag mutar så den e mutad skäms över att jga sa de samt att jga glömde muta mr.panda gjorde helt rätt och de bästa för server då de finns minder åriga som spelar och tänkte mig ej för

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kolla extra nogrant om micken e mutad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jupp kolla så att micken värkligen e mjutad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka