Nekad Jadu.1221 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadu.1221

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? jadu.1209

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Berätta om din karaktär. hej Jag heter Corre är 24 år gammal född 2000-12-12 Jag har en lillebror som heter Lukas. Lukas är 17 år gammal men han är med ett gäng som heter ballas. Med Corre tyckte inte om det alls för corre var en prson som bryr sig om sitt jobb och familj. Varje kväll går Lukas ut med sina kompisar då hör corre de prata om kriminella saker som corre blev chokad om gäller om droger, vapen , gäng , skjutning, OSV! Den dagen var klockan 02:30 Men corre kunde inte sova hela dagen efter det som har hänt. corres känslor bryt ihop corre fick alla möjliga känslor och var besviken efter hans dåliga omogna beslut. Det var en ny dag som Lukas var hela dagen hemma då gick corre till lukas rum och frågar "Villka är de som du var med igår" Lukas Sa så "Vad snackar du om." Men då var lukas på droger så han minns inte då fatta corre att det lukatr kannabis redbull droger. Corre blev arg och börja skrika efter då så gick corre ut och jobba när corre kom tillbaka hem ser han lukas fortfarande samma plats corre gick fram till lukas sa samma ska igen "Villka är de som du var med igår" Då sa lukas så "Bryr dig inte gå ut stäng dörren" Corre repetera sig själv igen "Villka är de som du var med igår" Lukas sa om du öppnar din mun framför familjen kommer jag döda dig corre blev ledsen gick till sitt rum börja gråta. EFTER 3 VECKOR. var klockan 04:20 datum december 2022-12-12
Hela familjen sover även corre lukas går ut från sitt hus med en glock fickan och maskerad person men märker inte ens det var lukas. Lukas gick till ett skog börja skjuta folk blev krig BAMMMM LUKAS Dör Då får han ett skott huvud. Det var en ny dag Lukas fortfarande inte hemma. Corres mamma ropar "MATEN ÄR KLAR" Lukas kommer då alltid när mamma ropar men den dagen kom han inte familjen tyckte att något är konstigt alla ropar LUKASSS LUKASS LUKASS Då går Corre till lukas rum och ser lukas bort corre fick panik börja ropa familjen LUKAS ÄR BORTAA LUAKS ÄR BORTA. corre tar på sig sin jacka börja leta efter han men inget hitta lukas efter då så ringer 112 polisen till corre då säger polisen så "HEJ ÄR DETTA CORRE, CORRE SVARA JA DET ÄR JA, POLISEN SÄGER TYVÄRR ÄR LUKAS DIN LILLABROR DÖD, CORRE BLEV TYST EN HEL 30 SEK HAN SÄGER V-V-V-V-AH S-S-S-S-ÄG ATT DU SKOJAR D-D-D-EETA ÄR INTE ROLIGT SÄGER CORRE DÅ SVARA POLISEN BER OM URSÄKT MEN DET ÄR SANT" Då kommer det ut i nyheter att vart detta har sket och då visar de att det är vid en skog som är nära corre går till lukas vänner frågar "GE MIG VAPEN MED SKOTT" lukas vänner säger haha när blev de kriminell corre sa villka döda lukas då säger lukas vän Benjamin. Corre säger vart är han då fatta lukas vän att corre vill döda benjamin. de gav han vapen de sa vart han är corre får en audi rs6 svart han väntar tills det är kväll. klockan blir 02:20 då skriver lukas vän nu ut nu snabbt corre säger skicka GPS Corre hoppar in sin bil och åker till postionen han har fått av luaks kompis där vevar ner corre rutan och pang pang pang pang pang På benjamin. Benjamin dör 5 skott fick benjamin corre körde så snabbt han kan men corre gick iväg. Efter när corre kom hem tyckte han om det han gjorde och blev den största krimnella person som finns hela UNIVE STADEN det var allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga bra väl detaljerade S cenarion med hög kvalite på Rpen. som är rolig för alla som är inblandade i scenariot. Samt många roliga minnen som man ska kunna se tillbaka till och tänka det var fan roligt då .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är om jag skulle va polis och skulle åka på ett bankrån så kan bäggge vinna ett scenario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett scenario samtidigt. Så det är chans att båda vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jajemensan sundförnuft du ska tänka en extra gång innan du gör något och försök att tänka realistiskt. .rdm du får inte på något sätt döda någon utan en anledning eller ett scenario.vdm du använder ett fordon för att döda någon utan en anledning eller ett scenario. poor rp Du på något sätt gör ett dåligt scenario. fear RP du ska värna om ditt liv i alla situationer. powergaming du gör något som är orealistiskt tex kör in i en vägg i 200 kmh och sen springer iväg. metagaming du använder dig av information ooc och tar det ingame. Streamsniping du kollar på en stream och tar informationen ingame. copbaiting du försöker bli jagad av polisen med avsikt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja såklart har 1500 timmar på FiveM och spelat på bryggan och nolife Roleplay. Så skulle säga att jag har mycket Erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Denna server menar aIIt för mig så håller tummarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka