Nekad Jadu.1221 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadu.1221

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? sorenbaby

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Blomsteg- 2001-07-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Deppig och förstörd-spralig-envis och kort stubin.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:Kevin Blomsteg växte upp i en liten stad som heter Falun hans pappa jobbade i en koppargruva och hans mamma var arbetslös. Dem hade det lite svårt med att pengarna skulle rulla in och Kevins pappas jobb betalade han dåligt så han behövde jobba övertid i många timmar för att de skulle kunna vara mat på bordet till familjen och att han jobbade övertid gjorde att han fick en sämre relation till Kevin och en dag så ramlade han ner i ett gruvhål och dog. Då var det bara kevins mamma kvar. Och det ledde till att kevin var tvungen att hjälpa sin mamma att tjäna pengar så genom skolan så träffade han en kontakt som han langade åt han tjänade in rödingar här och där och han gav alltid pengarna till sin mamma de var tufft för kevin till slut han började riskera sitt liv för att kunna tjäna pengaroch han byggde upp sina kontakter och det blev allt farligare till slut hittade han en vän som han gjorde jobb åt tillsammans dem skulle åka och leverera en väska från punkt A till punkt B dem fick en moped att åka med till stället och plötsligt dök en svart Audi rs3 upp och kevin såg en pipa sticka ut ur bilrutan och hann inte att reagera och Kevins kompis blev träffad i halsen och axeln och han avled. Framtidsplanerna: Efter det så ville kevin ge igen all sin ilska och han fick tag på en pistol genom hans kontakter han baxade en moped och for till området hans kompis blev skjuten han ser ett gäng med maskerade grabbar som var svart klädda och han körde förbi och avlossade flera skott mot doom han träffade en ung kille. Efter det så flydde han staden och tog sig till unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga bra väl detaljerade Scenarion med hög kvalite på Rollspelandet. Som är rolig för alla som är inblandade i scenariot. Samt många roliga minnen som man ska kunna se tillbaka till och tänka det var fan roligt då .

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är om jag skulle va polis och skulle åka på ett butiksrån så kan båda vinna ett scenario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett scenario samtidigt. Så det är chans att båda vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag kommer ihåg Men inget minne av de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sundförnuft: ett logiskt tänkade och rimlliga beslut. Krim utan krim: Att man rpar kriminell när man inte har betalat för krim roll eller har krim roll.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vi håller tummarna.

Hej, tänkte bara ge dig lite info om vad som händer nu.
Du är under granskning, eftersom ditt discord-konto är relativt nytt. Vi kommer återkomma med svar snarast.
Vad gör du nu? Ingenting egentligen, du kan luta dig tillbaka och invänta svar från mig.
Tack för förståelsen!

Du är under granskning, eftersom ditt discord-konto är relativt nytt. Vi kommer återkomma med svar snarast.
Vad gör du nu? Ingenting egentligen, du kan luta dig tillbaka och invänta svar från mig.
Tack för förståelsen!
Okej

Tack för förståelsen!
har även ett annat discord konto men använder inte det då mailen borta. Men kan försöka gå in på de kontot om du vill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka