Accepterad Jadhili | Medlem ansökning [ey.nacas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadhili

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jad Hili

Vad är ditt discord namn? J4d.1

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är "Asme Rom" och han är född 2000-06-12, alltså 24 år. Karaktären har hållt på med musik sen han var 15-16 år gammal och har gjort en ganska framgångsrik karriär, men detta tog stopp när han inte längre va relativ längre och musiken börjar sakta bli sämre. Så nu försöker karaktären ta sig in i samhället och jobba i de "vanliga" jobben som samhället erbjuder för att kunna försörja sig, och förhoppningsvis bli rik i framtiden. Han gillar att chilla med vänner och familj, spela fotboll med grabbarna och sjunga/rappa mer som en hobby nu för tiden. Han är ganska nedstämd pga hans "down fall" av hans karriär, men det kommer förhoppningsvis förändras genom att ta sig in i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös spelare som RP:ar allvarligt, ingen slarv eller lall. Jag kommer jobba i någon av företagen så att jag bidrar med arbetskraft i servern då jag vet alla kanske inte kan va aktiva mycket och hjälpa folk, men jag kommer vara så aktiv jag kan. Jag kommer följa reglerna och inte driva omkring och riskera mitt liv för att det är ett "spel", utan jag kommer ta det så som jag hade gjort i verkligheten vilket kommer höja RP nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska alltid spela för att få det gjort som man vill eftersom det inte är realistiskt, utan ibland kan andra motparten ha rätt/vinna och då ska man ge det eftersom det är så det är i verkligheten, man får inte alltid det man vill ha och bara för det är ett spel ska man inte bryta mot det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått. COPBAIT: Att man försöker få polisens uppmärksamhet med meningen, vilket inte man ska göra och som inte är realistiskt. FEARRP: det innebär att man ska spela och värna om sitt liv som om det vore verklighet, om någon siktar vapen så ska man inte bara springa därifrån utan bete sig som om det vore påriktigt. OOC: man ska endast prata saker som handlar om OOC på OOC chatten och inte voicechatten då det sänker rp-nivån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, var medlem sommaren 2024 men den togs bort av en löjlig anledning, så jag har ganska mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat unive-rp förut med medlem och har ganska mycket erfarenhet, så är ingen "nybörjare" liksom, kan reglerna bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka