Nekad Jad | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jad

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jad

Vad är ditt discord namn? z.jad

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dan Jacobsson och jag planerar att rollspela som en kriminell. Jag väljer denna roll för att det låter spännande och ger mig möjlighet att utforska olika sidor av mänskligt beteende. Dessutom tror jag att det kan vara kul att vara en del av olika brottshändelser och konflikter i rollspelsvärlden. För Dan Jacobsson själv, kanske det känns naturligt med tanke på hans tidigare erfarenheter med brottslighet och fängelsevistelse. Han kan också tycka att det ger honom en känsla av frihet och makt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag ska vara realistisk och spännande. Jag följer reglerna för hur man spelar och använder inte mig av buggar eller glitches för att vinna. Jag låtsas vara en person med begränsade pengar och gör inte saker som inte passar min karaktär. Genom att följa reglerna hjälper jag till att göra spelet roligt och rättvist för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst i ett scenario innebär att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario inte bara 1 så både han som har mer makt i den stunden och den andra som inte har.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Några exempel är VDM, RDM, Powergaming, metagaming, stuntförnuft och social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på flera servers på arabiska, engelska och svenska. Jag har varit mod, rpat som krim, polis och flera andra jobb.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej (:

Nekad, plagiat! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka