Accepterad Jacoiski | Ban Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacoiski

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/home/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? jacoiski

Vem var det som bannade dig? Ankan

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte fram till en santos bil, så såg jag bigben (min kompis) och säger att han är äcklig som går med i santos istället för gambino. Han väljer att inte prata ingame och jag tror han bannade mig för lall för min karaktär har en speciell röst och folk anser min röst som "lallig".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag har rätt till att säga så då jag har personliga krig med santos och mitt gäng har krig med santos. Sen så sa jag också det då bigben satt i bilen och jag känner han sen tidigare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte cykla fram till bilen och göra något sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte rpa speciell utan låta som alla andra kriminella på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag unbannar dig nu, men om ja ser dig lalla med att åka fram till en il och peka finger å lallar massa så kommer bannen bli hårdare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka