Nekad Jacoiski | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacoiski

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/home/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? bananapeylyeo

Vem var det som bannade dig? Alexaner

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (43).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde jag furra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och gjorde inte så mycket, så fick jag ett klipp skickat till mig, där det var en person som hade esp på. Jag råkade då skicka klippet i krim chatten, då jag igentligen skulle skickat in det till en annan staff för att granska. Då taggar både mattson och Alexandarr mig och ber mig hoppa support. Jag vet själv inte om att jag skickat ut det i krim dcn utan tror att jag skickat det till staffen som skulle ha klippet. Men jag råkar skicka fel och det blir fel. Då blir jag bannad utan förvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, fick ingen rätt till att prata om det utan de tog typ 5 min så var gänget och jag borta från alla unive discords. Staffsen vägrade att bidra med medkänsla utan var rosenrasande och valde att bara banna mig direkt utan för helst förvarning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skicka in det till staffen på spelaren som fuska istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte skicka klipps fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Du kommer aldrig komma tillbaks. Har kollat logs samt har en sr mod gjort det med. På llogs kollade vi extra nogrant och såg attt allt matchade med din karaktär beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka