Nekad Jacobsson123 | Medlem ansökning (Derpy face)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacobsson123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? ._xxprogamerxx_.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Rasmusson och är 24 år. Han växte upp i en rik familj i östermalm som hade flera miljoner vilket gjorde att han var en riktigt bortskämd skitunge. När han var liten fick han allt han pekade på och var riktigt otrevlig mot fattigt folk och hånade dom för hans familj hade pengar. Hans familj gillade inte hans beetende och så fort han fyllt 18 år blev han utslängd ur sitt hus och fick inte med sig några pengar. Nu är Jacob en fattig person som behöver skaffa sitt ett jobb för att tjäna pengar och han ångrar hur han va mot fattiga personer för han märker nu hur jobbigt det är och allt han vill är att skaffa sig ett jobb och vänner för att bli lycklig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös och social rp så båda som rpar kan ha kul och så vill jag utveckla min rp så mycket som möjligt så jag blir en bra rp:are som många ser upp till. Jag vill också kunna hjälpa nytt folk som kommer till servern. Sen har jag också spelat på servern innan så kan dom flesta reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta andra vinna scenarion och att inte bara du behöver vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, powergaming är t.ex. när man krockar med en bil och inte rpar på skador, fearrp är t.ex. att man inte spelar rädd när man har vapen riktade mot sig. NLR står för new life rule och är att om man dör får man inte komma ihåg något, VDM är att man använder sig fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rpat länge.

Heter du samma på discord som på steam? nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
nej

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla mer om din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka