Nekad JacobAkerman | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jacobb

Icke Medlem
Meddelanden
962
Reaction score
33
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800318677/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Åkerman

Vad är ditt discord namn? Jacob Akerman#7376

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär: Jacob Akerman är runt 20-22 år. Karaktären är en kille. Han jobbar just nu på Postnord och har varit anställd där i ungefär en månad. Jacob har växt upp i Skåne där hade han en bra och trevlig uppväxt där han med två duktiga föräldrar fick lära sig allt gällande respekt och hur du ska bete dig emot dina med människor! För ungefär en månad sedan så flyttade Jacob och hans bästa vän Maik till staden Unive. Maik är en person som kom in i hans liv när Jacob var 13år, de spelade med varandra och blev väldigt bra vänner. De har sedan dess varit bästavänner, och nu har de som sagt flyttat till staden Unive. Både Jacob och hans bästa vän Maik delar verkligen samma intressen. Båda två är extremt intresserade av bilar och motorer, då Maiks pappa har jobbat som bilmekaniker hela livet. Min karaktär har en stor passion inom att jobba med bilar och motorer så Jacobs dröm jobb är att bli anställd på Autoexperten, och om det inte skulle fungera så vill han bli anställd på Mekonomen eller Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är extremt dedikerad till att bli medlem på Unive då det enligt mig är den absolut bästa Fivem servern som finns.
Jag har haft extremt roligt på servern under den månad jag spelat och jag vill verkligen kunna roleplaya fullt ut, men jag har kännt mig limiterad då jag inte kan göra alla saker jag vill. Jag vill som sagt verkligen få ett jobb inom bilbranchen.
Jag vill också kunna hjälpa till på servern, hjälpa alla människor som behöver min hjälp. Om det handlar om att fixa deras bilar eller att tvätta dom eller till och med trimma så spelar det ingen roll för jag är otroligt tacksam om jag får hjälpa till och visa mina kunskaper!
Jag vill kunna höja min RP-Nivå till det maximala.
Jag vill verkligen kunna ta del av att vara med i en gemenskap, och jag villl kunna hjälpa till med att utveckla servern så att den blir ännu bättre. Men främst av allt att kunna ha extremt roligt i mitt RPande och göra så att andra för minst lika kul om inte mer!
Jag vill verkligen kunna utveckla mitt RPande!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en otrolig server! Den har verkligen allt! Den har ett roligt och trevligt community, bra staffs som håller ordning på servern. Många aktiva spelare som är trevliga och hjälpsamma. Rpandet sker på ett roligt och seriöst sätt och det är verkligen något som får mig att vara intresserad av Unive. Det är en relistisk spel upplevelse. Alla jobbmöjligheter som finns är något som får mig intresserad och underhållen. Det är enligt mig den bästa servern jag någonsin kört på det är just därför jag är extremt intresserad!

Hur hittade du Unive? Jag hade testat väldigt, väldigt många svenska servers men jag tyckte faktiskt att alla var riktigt tråkiga och inga spelare var seriösa och där var knappast några aktiva spelare. Det fick mig verkligen besviken så jag googlade upp "Svenska Fivem servrar" då kom Unive RP upp som första reckomenderade och jag såg att där var extremt många aktiva spelare och det fick mig att samma sekund gå in och testa och sedan dess har jag absolut varit besatt av att spela på servern då det är det roligaste jag någonsin haft på en Fivem server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att hjälpa människor, Jobba flitigt, köpa och pimpa bilar, köra runt mycket i staden och bara ta det lugnt, köra lugnt och härligt som om det vore i verkliga livet. Men det viktigaste enligt mig är att följa alla regler även vad man själv tycker om dom. Men att ha extremt roligt med andra spelare och vänner, och rpa på en seriös och rolig nivår, bidra med hjälp till alla som behöver det och bidra till att hjälpa servern utvecklas. Jag har andra mål som t e.x skapa bra, roliga och seriösa scenarion ett stort mål för mig är även att få andra spelare att tycka Unive servern är riktigt rolig och att man kan ha en trevlig gemenskap med andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att utveckla mitt och andras rp nivå och följa era regler och att informera er staffs om något sker som inte ska få ske.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Jag spelar endast på Unive och tänker stanna kvar här!

Tillbaka