Nekad JacobAkerman | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacobb

Icke Medlem
Meddelanden
962
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Åkerman

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2006

Vad heter du på discord? Jacob Akerman#7376

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har under hela sommarlovet spelat mellan 10:00 - 02:00, Nu när skolan börjar dra igång tänker jag spela mellan 16:30 - 23:00 Under vanliga helger spelar jag mellan 08:00 - 14:00 sedan tar en paus och börjar spela vid 17:00 - 02:00 och ibland ännu längre!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i drygt 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla ordning på alla spelare att de sköter sig och inte håller på med dåligt RPande, dåliga scenarion, lallande, och annat trams men främst av allt att de följer ALLA regler som finns, för de finns där av en anledning! som bara allmänt gör Unive till en tråkigare upplevelse för andra, för så ska det verkligen inte vara! Utan enligt mig ska det vara strikta regler och bra RPande och en noll tolerans emot tramsande & lallande

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Enda sedan första dagen jag började spela på Unive blev jag fast och det var tack vare många olika orsaker men en av dom var att det fanns gott om bra och tydliga regler men främst av allt all härlig gemenskap som servern har! Jag vill verkligen att Unive fortfarande ska andas härlighet och ett trevligt community därför vill just jag bli servervakt för det är så extremt ofta man ser folk tramsa runt med vois, vdm:a och massor med annat lallande & tramsande! Jag har personligen noll tollerans emot sådant beteende för det bara föstör allt de roliga. Jag tycker det sker alldeles för ofta att folk som är helt nya på servern kommer in och bara förstör det kan vara allt ifrån att vara extremt kaxiga och använda olämpliga ord, VDM:ar, powergaming, försöka slås, snackar OOC och Halv-OOC men jag tänker även försöka dv:a alla bilar som bara står ivägen och som inte alls används för de får servern att se tråkig ut och det gör så att det behövs fler restarts då servern börjar laga mer desto fler bilar som finns aktivt i staden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Få bort alla som tramsar/lallar, VDM:ar, powergamear, försöker slås, snackar halv & hel OOC. Det är bara några exempel men jag tänker även lägga mycket fokus på att få folk att RP:a bättre tänker även lägga fokus på att dv:a bilar som bara står och tar plats. kommer också hålla lite koll på hur folk kör i stan och så att de inte bryter mot någon regel som finns. Om jag anser att det är något som förtjänar ban/avstängning så tar jag kontakt med någon från staff-teamet direkt och klippar allting så man kan visa bevisen.

Varför ska just du bli servervakt? För att vara där för att hjälpa folk och vara trevlig och sprida kärlek, men främst av allt göra mitt bästa för att utveckla servern till att bli bättre. Jag kommer göra mitt bästa för att underlätta för staff-teamet.

Mina styrker: Att kunna ta det lugnt och ha ett bra tålamod, även människor är drygga och jobbiga så kan jag hantera det.
Jag kan hantera agrition på ett bra och lugnt sätt.
Jag är bra på att vara hjälpsam till alla.
En stark styrka jag har är att vara rättvis emot alla! Även om det skulle vara min bästa kompis eller någon som jag inte gillar så kommer jag vara lika rättvis emot båda två!
Jag beter mig likadant emot alla jag stöter på jag är trevlig, hjälpsam, omtänksam, rättvis

Varför vill du bli servervakt? För att få Unive till en ännu bättre server och för att försöka underlätta för staffs så att de kan lägga mindre tid på folk som bara lallar och dv:a bilar och istället kunna lägga mer fokus på viktigare saker så att staffs kan utveckla servern mer och mer utan att bli störda av annat smått arbete som större staffs inte ska behöva lägga tid på så att de istället kan fokusera större saker t e.x som stora scenarion. Det gör även så att allting blir så smidigt som möjligt och så att allting går framåt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ? /dv (radius) despawnar de bilar inom den radie du anger, /kick (id) (anledning) sparkar den personen som du anger, kan användas som en varning som t.ex tänk på hur du kör i staden, /revive (id) gör så att den döda personen kommer tillbaka till liv, /freeze (id) gör så att personen inte kan röra på sig, kan vara bra om man ska kicka någon som t.ex springer eller åker i en bil, /toggleid gör så att man ser alla personers id, /m (id) (meddelande) skickar ett meddelande till den personer som du anger.

Är du whitelistad på serven? Det är jag! Jag har varit det ett bra tag nu, Jag har även Krim-roll

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har fått 4 stycken avstängningar från servern och det var ett bra tag sedan, jag fick en perma ban som var felaktig som jag fick hjälp med direkt av Wagner. De tidigare bansen är en suntförnuft och två OOC bans och en det var när jag var ny på servern sunförnuft bannen var för att jag körde på en trottuar och de två OOC bansen var första gången jag spelade Rp på unive då snnackade jag OOC utan att veta vad det innebar. Jag har tagit extremt mycket lärdom av mina bans och nu skulle jag själv vilja påstå att jag RP:ar väldigt bra och realistiskt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte! Håller mig endast till Unive och kommer göra det i all framtid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka