Accepterad Jacob_1337 | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacob_1337

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? jacob02995

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Hansson 47

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Oaktsam, Slarvig, Girig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skiljd sedan långt tillbaka. Har aldrig haft några större ambitioner än att bli rik men vet inte hur. Umgåtts i kriminella kretsar sedan tonåren och suttit inne 2 gånger för narkotikabrott och grovt rån. Har planer på att skaffa ett normalt och ordentligt liv men har svårt för det pågrund av hans bakgrund och karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv och interaktiv i spelet. Kommer vara social och försöka se till att det händer lite roligt kring karaktären och de han träffar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela med och inte bara sabba ett moment tex om en polis tar dig kan du inte bara springa därifrån utan anledning eller liknande. Det ska vara verklighetstroget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja på en tidigare RP-server har jag powergameat en gång och blev bannad vilket sög då jag var ny i konceptet och inte riktigt förstod. Kommer inte ske igen såklart.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att allmänt beté sig såsom att ha ett vårdat språk och inte svära eller säga elaka saker. Att inte copbaita eller dra åt sig uppmärksamhet för att spela på overkliga scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är social och kommer försöka se till att det blir en skön och rolig stämning på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka