Nekad jacob165123 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Harrybo

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199309671738/

Ditt Hex-ID: 76561199309671738

Vad är din discord tagg? .notseal

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-05 002806.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag rear rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var precis i ett scenario där efter så kom min grabb på motorcykel och jag hoppade på sen så visste inte jag att de va en grabb som stod lite längre fram från så och skott mot oss och sen så sköt han ner mig från motorcykeln efter jag hade ramlat av motorcykeln så låg jag ner och han riktade på mig men jag hörde inget ingame för jag fick någon bugg så jag hörde inget sen så slutade han rikta på mig sen så ställde jag mig upp och hade kraften att ta upp vapnet och att skjuta han tills döden. sen kom min kompis och hämtade upp mig och körde hem mig. och sen gick jag in i mitt hus de va allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker personligen att de va felaktig ban för jag hörde inget ingame då så ställde jag mig upp skjut han tills han dog då tycker jag inte att jag inte att jag borde få ban för de för de är ju liksom inte mitt fel att jag inte hörde något de va bara någon bugg så att jag inte hörde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej tror inte de för vad ska jag göra om jag inte hör något ingame

Har du lärt dig någonting efter din ban? de går inte att lära sig något av de jag hörde inget ingame så kan inte göra något annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej jag gör inte sånt

Senast ändrad:
Tillbaka