Nekad jacob12 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jacob12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? Soho Jacob#5924

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär han ska vara kriminell. han heter Abdi och han är 18 år och kommer i från Afrika han flydde ifrån Afrika för de blev krig i hans by så han flydde till usa men på väg till usa så tappade han bort sina föräldrar. nu vill han hitta ett gang så han kan komma till Afrika och döda alla som förstörde hans by och ta all makt i Afrika och se till att alla som vill kriga ska dö ut men i usa ska han knarka och döda varje polis som finns!!

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag kan reglerna och så är jag rätt bra på rp och så lyssnar jag på alla förutom polisen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en ny server för att jag har tröttnat på den andra serven jag körde för de var för lätt så nu vill jag köra en ny server så jag hoppas att jag kommer in

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli bäst och skaffa nya vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte längre jag tröttnade på den serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka