Accepterad Jacob060120 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacob060120

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BRENT/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? brent#6452

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Daniel är en 23 årig man som ursprungligen kommer ifrån Falun,Dalarna han växte upp med sin mamma och pappa hans pappa var alkolist och slog han och misshandlade han under hans uppväxt han har 1 bror som heter kalle dom både blev misshandlade till slut fick daniel nog så han lämnade sitt hem bakom sig även hans bror daniel började umgås med dåliga personer han blev så småning om kriminel och började med att sälja droger han han är en person med ilska inom sig pågrund av hans upppväxt med att bli misshandlad han blev till slut tagen och fick sitta i 1år

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag läser och håller reglerna. Jag tar RP väldigt seriöst och vill kunna ge dom andra som spelar på UNIVE en bra upplevelse när dom spelar. jag vill kunna spela som krimminel och lägga tid och arbete på min karaktär och inte bara spela i 1timme å sen lämna och aldrig spela mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med 150%RP och inlevnad något som jag gillar att göra väldigt mycket. jag vill att folk som nyss har börjat spela unive eller dom som har spelat på servern ett tag ska känna att mitt rollspelande är seriöst och verkligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan t:ex dela samma arbete som en person och bygga upp en vänskap under den tiden man spelar med varandra och det är de som jag älskar med denna servern jag har träffat en person som jag arbetar med och vi har blivit vänner och jobbar alltid med varandra

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra svensk RP server så tipsade en polare om UNIVE så började jag spela och jag njuter av varenda minut som jag spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka