Accepterad Jacob Ji | Medlem ansökning [johnpork]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Qussayärfet #1704

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Ji och föddes år 2000. Min karaktär föddes i Irak som hemlös. Han flyttade till Sverige år 2007 då han och hans familj inte orkade mer med kriget som fanns. Hans pappa var en askar men tyvärr dog under ett krig. Hans mamma grät varje natt. Han va stor saknad av staden och blev alltid kallad en askar då han var med i militären. När Jacob och hans familj flyttade till Sverige trodde hans mamma att skulle bli bättre för familjen fast det blev sämre. Jacob gick o blev kriminell. Han gick runt med vapen samt satt han o sålde droger till andra. Jacob blev tillslut tagen och mamma var helt slut, hon ville ta självmord då hon gav upp med livet. Han satt inne i flera år och sedan så var han fri. Han släppte allt kriminalitet och gick på skola och lärde sig massa grejer om hur mekaniker jobbar och m.m. Hans mamma kunde inte bli mer lyckligare. Han skaffade ett riktigt jobb och blev helt miljoner. Jacob lever nu sitt feta liv med hans underbara mamma och hans saknade pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att hålla så bra rp nivå med att inte göra regelbrott och m.m. Jag kommer att försöka följa alla regler inom denna servern och kommer inte vara en problem spelare. Jag kommer att försöka vara en inspiration för personer i denna servern. Jag kommer att skaffa ett jobb och känna pengar spå att jag kan rpa vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara massa olika grejer men ett exempel kan vara fearrp som då är att man ej vänjer för sitt liv om man säger så. Ett exempel kan vara att du blir kidnappad och du är tvungen att ge dom dina grejer när du har ett vapen riktad mot dig. Då måste du ta upp dina händer. Du får absolut inte säga nej eller börjar bli kaxig. Du måste visa att du är rädd genom att göra det via rp.

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka