Nekad Jacob Ji | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? SiggeEd

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-26 212224.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började med att Naod anställde mig som dödspatrullen medlem. Jag var då staff och märkte att dom hade bra inköp. Jag valde å att sätta mig som dödspatrullens boss och skicka fakutura på mig själv och sedan köpa ut vapen. Dumt gjort av mig men jag vet inte varför jag inte tänkte på det. Detta hade jag gjort 2 gånger och inte mer. Antagligten så fick man absolut ej köpa ut snipern men oavsett så skulle jag inte köpa ut alls. Jag erkänner till dom misstagen jag har gjort och ska inte sitta o ljuga under denna överklagan som jag gör nu. Det bästa sättet var bara att fråga vapen ansv och högre om dom kunde köpa ut vapen till mig och att jag skulle självklart betala för dom. Jag vet just nu att dom flesta staffsen är jävligt irriterade på mig och att det inte finns en chans att jag skulle kunna komma tillbaka till Unive men jag vill ge det ågra försök. Mitt förflutna är inte det bästa. Jag har gjort grova grejer men detta måste npg ha varit det grovaste någonsin. Jag vet till o med att 320 vet om allt detta och

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var uppe med familjen. Jag ser att Troik och Hellsnow vill att jag ska komma support men jag skrev till dom att jag kunde prata imon istället och inte nu då jag tyvärr inte kunde. Några minuter senare såg jag att jag blev taggas av just SiggeEd och där försvann alla mina roller. Några staffs kommer in i mina pms och skriver "vad sysslar du med" "bye" och sådana grejer. Det blir ett litet bråk och jag väljer sedan att skriva till Abbe1 om vi kunde snacka om en grej. Han säger addfa dc så jag addade och några sekunder senare skapar han en grupp med massa andra staffs där ett bråk sker. Efter ett par minuter avslutar alla samtalet och efter det skedde det inget så mycket. Jag blev dc bannad, forums bannad och massa andra grejer. Jag är ju såklart inte förvånad då detta är ett grovt regelbrott och det kan jag förstå. Jag fattar fortfarande inte varför jag gjorde det. Sedan så är det inte bara det jag gjort men allt dedär som jag har gjort finns i ban bevis då staffsen har skickat ut det. Jag ber som sagt s

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt så tycker jag att den va giltig till 100%, det var mitt fel att göra korupt staff, jag vet att jag kunde göra bättre. Jag har gjort massa bra grjer som staff och fått andra att känna att Unive är en bra server. Men ändå så valde jag att vara korrupt. Detta var ett stort misstag som jag gjorde och jag kommer att ALDRIG mer göra om de. Jag vet att alla är besvikna på mig och grejer och jag ber så hemskt mycket om ursäkt som sagt. Jag skulle inte ha anställt mig som boss och sedan köpa ut massa vapen till mig själv o grejer. Jag vet att jag har varit en dålig inspiration för folk i unive och detta kommer att aldrig mer upprepas. Om jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde så skulle jag ha gjort det men tyvärr så går det inte. Jag vte att 320 är också besviken på mig och jag ber som sagt så hemskt mycket om ursäkt och att detta kommer att aldrig mer upprepas som sagt. Unive kommer att vara den första och sista servern jag kommer att köra på. Jag vill bara som sagt att vi ska glömma allt det här ocvh att ni kan acceptera min föråtelse och att detta kommer att aldrig mer upprepas. Om ni bara ger mig en ny chans så kommer jag att göra bättre från mig och inte mer göra regelbrott. Detta stora regelbrottet jag gjorde var jätte dumt av mig att göra och jag vet att jag kunde göra bättre men jag var dum och inte tänkte på det och bara gjorde det. Jag vet att det är dumt att vara korrupt men jag kommer att vara en inspiration och visa att jag kan bättre. Jag må ha varit en dålig person men jag kommer alltid vara en lojal kille tillUnive oavsett vad. Jag bodde själv ha vetat att man får absolut inte göra så och att det alltid kommer finnas konsekvenser. Allt jag vill nu är att komma tillbaka och rpa på Unive som jag gjorde förut. Nu har jag inset att det jag gjorde va jätte dumt och att det inte kommer ske igen. Att vara staff är inte min grej och kommer heller inte att vara det. Som sagt så gjorde jag jätte bra grejer som staff men jag va fortfaranbde korrupt genom att göra sådana grejer. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kan lova er alla att det inte kommer att ske igen och att ni kommer att se en bra sida av mig när jag kommer att rpa i framtiden. Jag lovar att mitt beteende har ändrats och att jag kommer vara en insparation för sevrern och inte en dålig korrupt staff mer. Att ens göra allt det där va helt onödigt och jag förlorade bara tid på det jag gjorde. Hade jag inte gjort det där så skulle jag haft det roligt och rpa med vänner och göra staff arbete. Ännu en gång så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma beteende och att jag kommer både rpa mig bra hela tiden och aldrig mer vara korrupt. Jag ber också om ursäkt för det jag skrev till några staffs i dm efter samtalet vi hade med varan. Det var jätte dumt av mig och där med så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende där också. Detta kommer att såklart inte heller ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg faktiskt men jag har några felaktiga som till exempel min p ban eller min senaste, min senaste var bara ett test som jag och moez skulle göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns massa grejer som jag har kunnat göra annorlunda men det mest kreativa grejen är ju att inte köpa ut vapen från första början. Att jag har varit korrupt var nog det dummaste jag någonsin har gjort. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde. Jag ångrar mig enormt mycket för det jag gjorde och att detta kommer aldrig mer göra om detta. Jag skäms jätte mycket över mitt beteende och jag vet inte vad mer jag ska göra. Jag har skrivit nästan allt jag känner/dumma misstaget jag har gjort och att jag ångrar det jävligt mycket. Jag skulle nu göra allting bara för att kunna komma tillbaka till Unive då det är den bästa servern. Jag hoppas hoppas verkligen nu att du som person inte gör detta dumma misstaget som jag har gjort. Jag ångrar mig skit mycket. Jag hoppas hoppas också verkligen nu philip att du fattar att jag är väldigt besviken över mitt beteende och jag också att du alla andra staffs är jävligt arga på mig. Men jag vill bara förbättra mig och jag hoppas att du verkligen förstår.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt. Att ens vara korrupt är ett stort stort regelbrott och det är oacceptabelt. Jag vill bara att ni ska acceptera min förlåtelse och ge mig en ny chans där jag kan bevisa er verkligen vilken människa jag är. Vill bara be om ursäkt ännu en gång till alla för mitt beteende. Blir jag unbannad så lovar jag att jag kommer att aldrig bryta mot några regelbrott. Kommer vara en stor inspiration för alla medlemmar och icke medlemmar. Jag älskar unive och det kommer att alltid vara så oavsett om jag blir bannad eller något annat. Hoppas att ni förstår att jag verkligen ber om ursäkt för det stora misstaget jag gjorde och hur ledsen jag verkligen är över mig själv för det jag gjorde. Mitt beteende var helt oacceptabelt och det kommer allt ALDRIG mer ske igen och det lovar jag. Jag kommer även att rpea mig ordentligt utan att göra några regelbrott. Jag skulle göra vad som helst för att kunna gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde. Som sagt vet jag att mitt beteende var helt jävla oacceptabelt och att detta stora regelbrottet kommer att aldrig mer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja deklart

Jag ber dig ge mig en till chans där jag kan bevisa de vad jag går för, förlåt för mitt dumma beteende, ber så hemskt mycket om ursäkt för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka