Nekad jacob anderson | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Lager

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 25 jacob anderson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? unik bra trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Min bakgrund är att jag var uteliggare och fattig. Det var ett riktigt dåligt liv och jag mådde inte bra alls. Varje dag kändes likadan och jag hade typ inga pengar och ingen framtid. Jag började tänka mycket på vad jag egentligen skulle göra med mitt liv, för jag ville inte fortsätta så där.
En dag vaknade jag upp och kände att jag inte orkade mer. Jag ville bli någon och visa att jag inte var värdelös. Då kom jag på vad jag ville göra med mitt liv. Jag tänkte att om jag ändå ska kämpa så ska jag bli rik, rikast av alla. Jag började tänka att jag skulle bli langare, för jag såg andra som hade pengar och makt och slapp vara fattiga som jag varit. Jag ville aldrig mer leva det livet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och genomtänkt RP där jag tar min karaktär och dess bakgrund på allvar. Jag fokuserar på långsiktig karaktärsutveckling, bra dialog och realistiska situationer som driver RP framåt. Jag följer serverns regler och vill bidra till ett roligt och respektfullt RP för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte dra ut på situationer i onödan eller spela högt för makt och pengar. Om polisen till exempel stoppar dig för att du kört mot rött och du väljer att köra därifrån istället för att stanna, så förvandlar du ett mindre fel till ett allvarligt brott. I verkligheten hade det varit smartare att ta boten och gå vidare, istället för att riskera biljakt, fängelse och mycket värre konsekvenser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm FEARRp VDM NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka