Nekad Jacob Akerman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacobb

Icke Medlem
Meddelanden
962
Reaction score
33
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800318677

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Åkerman

Vad är ditt discord namn? Jacob Akerman#7376

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär: Jacob Akerman är 25 år gammal. Karaktären är en kille. Han är just nu arbetslös och söker jobb. Jacob har växt upp i Skåne där hade han en bra och trevlig uppväxt där han med två duktiga föräldrar fick lära sig allt gällande respekt och hur du ska bete dig emot dina med människor! För ungefär 1.5 år sedan flyttade Jacob till Unive. Min karaktär har en stor passion inom att jobba med bilar och motorer så Jacobs favorisering utav jobb är alla jobb där det ingår att man får jobba med bilar. så som Autoexperten, Mekonomen & Falck. Jacob har hållit på med mycket dåligt i sitt liv också men just nu så håller han inte på med så mycket kriminalitet som han gjorde förr. Jacob vill numera ta det lite lugnt och ha en fast anställning på ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är extremt dedikerad till att bli medlem på Unive då det enligt mig är den bästa Fivem servern som finns.
Jag har haft extremt roligt på servern under den tiden jag varit här och jag vill kunna bli medlem igen. Nu när jag inte varit medlem så har jag känt mig limiterad då jag inte kan göra alla saker jag vill. Jag vill som sagt få ett jobb inom bilbranchen.
Jag vill också kunna hjälpa till på servern, hjälpa alla människor som behöver min hjälp. Om det handlar om att fixa deras bilar eller att tvätta dom eller till och med trimma så spelar det ingen roll för jag är otroligt tacksam om jag får hjälpa till och visa mina kunskaper!
Jag vill kunna höja min RP-Nivå till det maximala.
Jag vill verkligen kunna ta del av att vara med i en gemenskap, och jag villl kunna hjälpa till med att utveckla servern så att den blir ännu bättre. Men främst av allt att kunna ha extremt roligt i mitt RPande och göra så att andra får minst lika kul om inte mer!
Jag vill verkligen kunna utveckla mitt RPande!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en mogen, seriös, utvecklat och spännande rp där jag verkligen utgår ifrån hur min karaktär är som person.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man har en förståelse för att ett scenario handlar om att alla ska ha kul i slutändan och det innebär att man måste kunna låta motparten "vinna" scenariot och inse att de fick ett roligt scenario så att allt inte kretsar kring att man själv hela tiden ska vinna sina scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för cirka 1.5 år sedan och då var jag ny till fivem och ville ha en bra server att spela på där jag kunde växa inom rpn och då hittade jag Unive via "trackyserver".

Nekad, ansök igen om en vecka eftersom du fick indragen medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka