Jacob Akerman | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacobb

Icke Medlem
Meddelanden
962
Reaction score
33
Typ av förslag: Kläder

Berätta om ditt förslag Jag tycker att Peds utvecklar RP-Nivån väldigt mycket speciellt för de som är kriminella. Jag förstår att det är helt orimligt att alla kriminella skulle kunna ha en egen privat ped. Det är helt orimligt. Jag anser dock att en annan sak som kan utveckla RPn är fler kläder för kriminella. Desto fler specifika kläder desto bättre och mer unik RP skapas det. Speciellt för de som har en speciell färg på sitt gäng t e.x Jag är boss över Crips och det är så sjuuuukt tradigt att behöva gå runt i kläder som t e.x Whyos har. Det skulle varit sjukt härlig om man skulle som gäng kunna importera privata kläder för just det gänget. Jag har en gång donerat för kläder men det slutar med att alla har de kläderna på sig. Mitt förslag är att en Donations Ansvarig skriver ut i kriminell-chatten efter att ett gäng importerat privata kläder. Det kan vara något i still med det här "Crips har nyligen importerat de här kläderna (bild/bilder) om vi ser någon kriminell gå runt i de här kläderna leder det till ban" Detta skulle utvecklat RPn så sjukt mycket att alla gäng kan ha riktigt fetttaaa och speciella kläder! t e.x alla street gäng kan skaffa street kläder osv osv...
Är väldigt tacksam om detta förslaget faktiskt går igenom!
Skulle kunna kosta typ 20kr per plagg.

Mvh Jacob

På vilket sätt är det en förbättring? Utvecklar RPn!

Länkar och annat material som visar förslaget: Gäng kan Donera för kläderna via Donations Väntrum och visa länkar till kläder de vill ha.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka