Jacob ahnlund
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob
Vad är ditt discord namn? jacob123#4207
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Jag heter johon baku och jag är 21 år.Jag är intreserad av bilar och sporter.Jag fick en bra uppväxt mina föräldrar var snälla jag hade många vänner kände mig bra där men sen ville jag flytta dit för att det såg ut som en fin stad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är bra rp och värkligt för man kan hitta nya vänner och spela med sina vänner och man kan göra så många saker.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gillar roleplay otroligt mycket. Har många vänner i verkligheten på servern som är whitelis självklart göra mitt bätade, och jag har fått många nya. Och genom dessa har jag lärt mig och utvecklat bättre rp själv. Jag skasta for att hålla en hög standard och försoka hjälpa nya spelare hur det ska gå till for att hålla en seriös rp.
Hur hittade du Unive? min brorsa spelar så kollade jag när han spelade så testate jag och jag tyckte att det va roligt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa bra och utveckla min rp och att ha roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få snygga bilar och att min lön är bra och att få många nya vänner och köpa fina saker.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar ingen annan för jag tycker ingen annan som jag provat håller sån hög kvalitet som unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob
Vad är ditt discord namn? jacob123#4207
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Jag heter johon baku och jag är 21 år.Jag är intreserad av bilar och sporter.Jag fick en bra uppväxt mina föräldrar var snälla jag hade många vänner kände mig bra där men sen ville jag flytta dit för att det såg ut som en fin stad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är bra rp och värkligt för man kan hitta nya vänner och spela med sina vänner och man kan göra så många saker.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gillar roleplay otroligt mycket. Har många vänner i verkligheten på servern som är whitelis självklart göra mitt bätade, och jag har fått många nya. Och genom dessa har jag lärt mig och utvecklat bättre rp själv. Jag skasta for att hålla en hög standard och försoka hjälpa nya spelare hur det ska gå till for att hålla en seriös rp.
Hur hittade du Unive? min brorsa spelar så kollade jag när han spelade så testate jag och jag tyckte att det va roligt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa bra och utveckla min rp och att ha roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få snygga bilar och att min lön är bra och att få många nya vänner och köpa fina saker.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar ingen annan för jag tycker ingen annan som jag provat håller sån hög kvalitet som unive.