Nekad Jacob ahn | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jacob ahn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? jacob123#4207

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Han heter John och är 21 år. John gillar bilar, sporta och när folk är seriösa för att annars kan det vara svårt att koncentrera sig. Hade en bra upp växt många vänner snälla föräldrar var bra i skolan skaffa många vänner snabbt i skolan och sen när jag blev lite större så flyttade jag till en annan stad som jag kände några personer som vill att jag skulle flytta till den staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna spela spelet mer seriöst och kunna spela spelet på ett roligt sett kunna få ut mitt max av min rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag Gillar roleplay otroligt mycket mina vänner sa att jag skulle burja spela spelet så jag testade att spela spelet och då tyckte jag att det var roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som har tipsat om unive och sagt hur roligt det är så jag provade det själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul när jag spelar och inte hamna i problem under tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobb och ha seriös rp, ha mycket pengar så jag kan köpa bilar och ha snygga/snabba bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inget annat just nu, för jag tycker inget annat är lika roligt och har lika bra kvalitet på spel & upplevelse som Unive.

Tillbaka