Accepterad Jacob ahn | Medlem ansökning [GIBB?]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacob ahn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? jacob123#4207

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter John baku och är 21 år gammal och är ny inflyttad till staden och vill skaffa nya vänner, min karaktär är en ärlig människa som respekterar andra människor för vad dom är. John är en glädje spridande person som vill att alla i hans närhet ska va glada och är nån ledsen så kan den personen alltid prata med John för John är en person som kan få folk att gå från ledsna till glada, Sedan John var liten så har andra kritiserat honom för hur han ser att och hur han beter sig och hur han är allmänt fast det hat John ignorerat totalt för John vet att de andra säger om han är inte sant för att John är den som känner sig själv bättre än nån annan, när John började komma in i tonåren så skaffade han en hund som ändrade hans liv för två veckor efter att John fått sin hund så var hans föreldrar med om en bilolycka och miste deras liv och de var då John ignorerade allt skolan, vänner, skola och andra människor och då började John jobba på postnord för att känna lite pengar till mat och andra behov men när John fyllde 21 då vände hans liv för att John flyttade till en stad med glada människor som var trevliga mot honom, som inte brydde sig om hur han såg ut eller betede sig och det gjorde John glad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att då kommer det bli roligare att spela på servern och man kan göra mer saker man kan försöka rpa sitt max.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag Gillar roleplay otroligt mycket mina vänner sa att jag skulle burja spela spelet så jag testade att spela spelet och då tyckte jag att det var roligt.

Hur hittade du Unive? min brorsa spelar så kollade jag när han spelade så testate jag och jag tyckte att det va roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli den bäste inom roll spel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul på servern och kunna rpa bra tjäna bra med pengar så att jag kan köpa bilar och ha coola/snabba bilar Ha många vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar ingen annan för jag tycker ingen annan som jag provat håller sån hög kvalitet som unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka