Nekad JACOB.000000 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JACOB.000000

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? JACOB

Vad är ditt discord namn? HASNAN

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: HASNAN ALAMY 2000-07-07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ROLIG TREVLIG OLALLING

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har nu varit icke medborgare ett tag då han innan varit allt från mekaniker till högt uppsatt i kriminella nätverk på servern men sedan lagt ner för ca 1 år sedan men nu är på banan igen. framtiden tänker ja att jag börjar med ett arbete antagligen något med mekaniker att göra men sedan starta upp något kriminellt med mina vänner ännu en gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att det blir bra och roligt, närj ag sen är kriminell tänker jag göra många roliga scenarion så det blir kul för båda parter och inte bara spela för mig själv. tex. gängkrig, inte powergamea och bara spela för min egen fördel. bankrån, även få det roligt för poliserna att spela som polis. eller i ett vanligt arbete, prata och rpa med mina kollegor, kunder eller klienter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sin egen fördel som jag skrev där att det ska också vara roligt för den andra och man ska spela enligt reglerna även fast det kanske förstör för just din fördel så är det bra och roligt för någon annan som tex. fiender i gängkrig eller poliser som tar dig på ett bankrån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Metagaming. du pratar i tex discord istället för ingame. säger kom och hämta mig på torget istället för att ringa eller smsa ingame. NLR, new life rule, blir du avrättad eller kanske dör i en olycka så kommer inte du ihåg det som hänt innan. blir du dödad av nån. så vet du inte vem eller hur när du lever igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Nekad:
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka