Nekad Jackzz | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jack0327

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2013

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Nälser och är 30 år. Han barndom var väldigt väll uppfostrad o han mådde lite dåligt. Han blev mobbad i skolan fast ändån klarade av det. När han tog studenten s¨kände han att det rätta linjen för honom var polis linjen så han pluggade 3 år och nu väntar svar. Han har en son som heter max som han adopterade. Hans intresse är polis yrket. Och han hoppas på att han blir svensk medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bildra med social och bra rp gemon allt. Framfrör allt kommer jag bridra mycket rp till alla yrken och låta dem göra sitt jobb o ge dem en chans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett senario ska båda parterna tycka det är kul och att om du förlorar ett senario ska du ändå va glad för deras skull och inte bara tänka på dig själv. För om du gör det blir det lite powergaming.

Hur hittade du Unive? Min store bror vissade mig unive fick prova på han dator å då tyckte jag de var rolig å börja spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka